Pages

Friday, October 4, 2019

Dag 5: Wat minder, maar fijne dierendag!!!

Vandaag was een wat mindere dag. Ik ging gister rond 2 uur naar bed en werd vanochtend om 6.30 wakker. Ik was aan het woelen en kon niet meer in slaap komen omdat ik niet kon ademen. Er zaten korstjes om mijn neus heen en er kwam een klein beetje bloed met snot uit. Dit is een terugkerend iets: wanneer ik wakker word is dat meestal omdat ik niet kan ademen lol. Ik ben toen maar uit bed gegaan, heb mijn neus schoongemaakt, en wat was in de wasmachine gegooid. Mijn rechter neusgat is overigens helemaal vrij gemaakt, het is echt mijn linker neusgat die nog dicht zit en waar ik moeite mee heb.

Ik ben verbaasd overigens dat ik zoveel "normale" dingen kan doen en ik niet helemaal in elkaar zak als een stuk verdriet wanneer ik ergens mee bezig ben. Ik probeer het natuurlijk wel rustig aan te doen, maar nog! Je lichaam is sterker dan je denkt mensen!!! Vandaag kon ik alleen helaas niet zo lang staan als voorgaande dagen. Ik voelde me wat zwakker en mijn eetlust was ook minder (ook al had ik de hele dag trek in brood haha). Ik denk dat ik mijn nieuwe grenzen nog niet zo goed ken.

Zwelling is vandaag al een stuk minder vergeleken met 3 dagen geleden

Ik heb maar 1 dutje gedaan in de middag voor twee uurtjes. Mijn oma kwam 's avonds nog even langs om wat meer pakjes met drinken af te leveren en te kijken hoe het met me ging. Ze ging al gauw weer weg en later in de avond voelde het alsof iemand mij met een metalen schep tegen mijn gezicht had geslagen. Vanaf mijn neus naar beneden lag er zo veel druk op mijn schedel; het was zo gevoelig. Ik voelde me ook zo moe maar ik kon maar niet in slaap komen, omdat ik niet comfortabel kon liggen.

Ik heb vandaag ook maar 1x gedoucht omdat ik me echt niet ok voelde. In totaal 2 pakjes vruchten limonade, 1 pakje appelsap, en een half bekertje chocolademelk gedronken. Ugh.

No comments:

Post a Comment