Pages

Saturday, October 19, 2019

Dag 20: Tongpijn

Gister vroeg naar bed gegaan, want ik denk dat dat gedoe met de honden me erg moe had gemaakt. Toen ik wakker werd deed mijn tong heel veel zeer. Gister had ik het ook al een beetje, maar vandaag is de pijn echt verschrikkelijk. Toen ik in de spiegel keek en mijn tong een beetje uitstak merkte ik dat ik allemaal kleine wondjes op mijn tong had; alsof iemand met een super scherpe rand van een papier meerdere malen over mijn tong was gegaan. Ik weet niet waar al deze wondjes vandaan komen; ik denk dat het misschien door een fruit drankje komt die ik had gedronken. Mijn mond is vrij gevoelig voor groente en fruit, en soms krijg ik blaren in mijn mond erdoor, maar ik heb volgens mij nog nooit sneeën gehad erdoor?! Ik weet niet wat anders deze wonden heeft kunnen veroorzaken, maar het doet zo'n &@^%*# pijn. Ik kan nauwelijks praten, en eten doet erg pijn. Ik heb vandaag dus maar wat rijst gemaakt met kerrie saus, omdat ik dan niet echt hoef te kauwen.

No comments:

Post a Comment