Pages

Sunday, October 13, 2019

Dag 14: Elke dag een beetje beter

Al bijna twee weken zijn nu voorbij sinds ik de kaakoperatie heb gehad; tijd gaat snel! Ik kan met zekerheid zeggen dat het elke dag beter gaat. Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat mijn lichaam zo zwak is en dat ik het soms wat rustiger aan moet doen. Sinds ik normaal kan drinken heb ik onbewust een soort van ontbijt/lunch/dinner routine gecreëerd. Het is elke keer het zelfde maar het vult me wel. Ik drink eerst rood fruit soja melk, gevolgd door een kopje soep, gevolgd door een bekertje chocolade melk. Tussendoor drink ik welke vruchtensap ik voor die dag gekozen heb (sinaasappelsap, duo sap, cranberry sap etc.) en dat dan 3x per dag. Soms als ik 's avonds nog honger heb dan doe ik die routine nog een keer. Meestal is het genoeg om door 2 pakken soja melk heen te gaan en een fles/pak vruchtensap. Wat ongeveer 3 liter aan vloeistof is. Ik drink bijna geen water, omdat ik me snel vol voel en water heeft 0 calorieën, dus dat is gewoon zonde.

Ik kijk erg uit naar mijn afspraak met de dokter morgen. Ik hoop dat mijn vooruitgang goed genoeg is! Als ik eerlijk ben is het enige waar ik aan kan denken pannenkoeken. Dat is eigenlijk het enige waar ik aan kan denken sinds die crêpes van de How I Met Your Mother aflevering op televisie haha. It's driving me nuuuuts.

Ik ben ook vergeten te vermelden hoe het met mijn neus gaat!!! Het is allemaal afgezwakt. Ik ben nog steeds "verkouden" en de afgelopen dagen probeer ik steeds voorzichtig mijn neus te snuiten wanneer het moet, maar over het algemeen is het ergste over dus dat is fijn. Zoals ik al zei in het begin van deze post: Ik kan met zekerheid zeggen dat het elke dag beter gaat.

No comments:

Post a Comment