Pages

Tuesday, October 8, 2019

Dag 9: Niks bijzonders

Ik viel weer eens laat in slaap maar ik heb wel 6-7 uur achtereen geslapen. Mijn gezicht ziet er vrij normaal uit voor het eerst sinds mijn operatie. Vooral de linkerkant is al bijna niet meer gezwollen. Het is echt nog de rechter kant, mijn wangen, en rondom mijn lippen. Mijn linker neusgat deed wel zeer de eerste helft van de dag. Ik weet niet goed waarom. En ook de incisie wond bij mijn bovenkaak was nogal gevoelig door de dag heen. In de middag heb ik een dutje van een uurtje gedaan. Ik maakte gisteravond voor het slapen gaan ook de fout om andere kaakoperatie blogs te lezen en er was iemand die op dag 12 al ging shoppen, ik weet dat het nu pas dag 9 is maar om over 3 dagen al een hele dag te gaan shoppen: wow!!! No way!! Lol. Kwijlen is overigens bijna niet meer een probleem, behalve als ik op mijn zij lig of voorover buig, maar anders heb ik er gelukkig geen last meer van.

Ik heb vandaag nog wat rare tintelingen in mijn gezicht gehad. Gister had ik er ook een paar maar vandaag was het toch iets heftiger. Vooral in de avond waren mijn lippen heel erg aan het tintelen; super rare ervaring! Ik heb er een kleine ice pack opgelegd en daardoor gingen ze gelukkig wel een beetje weg.

Gewicht

Ik woog vanochtend weer 50.5 kilo wat goed is! Ik weet niet hoe ik aan ben gekomen maar ik denk dat mijn lichaam zichzelf stabiel probeert te houden waar ik wel blij mee ben. In één keer teveel afvallen is niet gezond voor je natuurlijk.

Inname

Vandaag heb ik mijn pak bananen soja melk open gemaakt en ook cranberry sap!

  • 600 ml bananen soja melk
  • 2 pakjes vruchtensap
  • 500 ml water
  • 300 ml cranberry sap
Drinken uit een beker gaat nu al een heel stuk beter. Ik drink nog wel met een handdoek maar die is eigenlijk al niet meer nodig. 

No comments:

Post a Comment