Pages

Saturday, October 12, 2019

Dag 13: Milkshake

Vandaag weer eens ingeslapen (het zal wel eens niet). Incissie wonden waren gevoelig deze ochtend maar niet zo erg als andere dagen. De druk in mijn gezicht is ook minder.

Iets wat ik heb opgemerkt is dat aan het begin van de dag mijn lippen wat meer gezwollen zijn (vooral mijn bovenlip) en aan het eind van de dag niet. Mijn bovenlip lijkt wat meer te verdwijnen en mijn lippen zijn ook minder vochtig. Ik kan daardoor ook minder goed praten aan het eind van de dag.

's Avonds ben ik weer naar de winkel geweest om wat soep en soja melk te halen. Ik liep langs de cafetaria en kreeg een idee om een milkshake te halen, want waarom niet. Dus dat deed ik ook. Grootste maat en heb 'm helemaal leeggedronken!!! Was wel lekker maar wel buikpijn daarna haha. Nja, was het waard :)



No comments:

Post a Comment