Pages

Sunday, October 6, 2019

Dag 7: Dépression Nerveuse

Pas weer om 6 uur in slaap gevallen, omdat ik niet comfortabel kon worden in bed. Dit is echt super irritant aan het worden. Ik werd rond 11 uur wakker en was super moe, maar ik had weer een drukkende pijn in mijn gezicht waardoor ik niet kon slapen, dit keer was het "de wond" (of dat denk ik dan) aan de binnenkant van mijn mond. Mijn neus zat ook heel erg dicht dus heb ik weer gestoomd. Dit keer snuitte ik een heel klein beetje en dat hielp heel veel. Mijn linkerkant is nu veel minder verstopt, maar het was wel een tijdje een beetje aan het bloeden.

De vriend van mijn moeder had vandaag nog contact met mij opgezocht en gevraagd of mijn honden langs konden komen. Haha natuurlijk niet!!! Ik zou ze heel graag willen hebben, maar op dit moment is het echt nog even te veel. Ik zei wel dat ik pijnstillers nodig had dus die bracht hij 's middags even langs, dat was wel lief. Helaas was de ibuprofen véél te groot en kon ik mijn kaak niet open genoeg doen om ze in te nemen. Moet dus weer een alternatief verzinnen hiervoor.

Te groot helaas :(

Mijn gewicht is overigens stabiel. Woog rond de 50.5 kilo. Ik had al wat gedronken en was al een tijdje wakker toen ik me woog, normaal weeg ik mezelf nuchter, dus ik woog 50.8 kilo wat denk ik dan wel 50.5 nuchter is. Dat is iig goed.

Ik had bijna geen problemen met kwijlen vandaag. Ik kwijl alleen als ik iets te ver voorover buig, dan valt er een beetje kwijl uit mijn mond. Mijn speeksel is ook veel dikker (TMI sorry) waardoor het wat beter in mijn mond blijft hangen wat ook helpt.

Mental breakdown

Vandaag was de eerste dag dat ik een echte "slechte" dag had en gehuild heb. Ik was heel erg chagrijnig en voelde me een beetje down. Toen ik later op de dag ging douchen begon ik keihard te huilen toen ik in de spiegel keek en ik dacht "ik ga er nooit meer normaal uit zien" en toen later "wat als ik er niet als mezelf meer uit zie nadat ik geheeld ben". Ik weet dat dit allemaal heel erg ijdel klinkt, maar je hebt geen idee hoe raar het is om je gezicht te zien transformeren in Shrek's gezicht. Ook al weet je dat de zwelling etc. weggaat, als je daar overheen kijkt dan zie je alsnog dat de botstructuur van je gezicht helemaal veranderd is en dat is echt een shock. En ik denk omdat ik vandaag al een wat mindere dag had was dat allemaal gewoon te veel en had ik gewoon een keiharde mental breakdown. It happens  ¯\_(ツ)_/¯ 

No comments:

Post a Comment