Pages

Tuesday, October 15, 2019

Dag 16: Elastiekje kapot

Ik voelde me vandaag erg moe, kwam denk ik door gister, alle prikkelingen @ het ziekenhuis en zo... Maar goed, vandaag probeerde ik voor het avond eten weer wat vast te eten. Ik had nog een zak met oven aardappeltjes waarvan ik er een paar in de oven heb gelegd. Net zoals de frietjes van gister heb ik ze niet te lang in de oven gelaten om er voor te zorgen dat ze warm en zacht waren. Maar toen ik eenmaal aan het eten was brak een van mijn elastiekjes!!! En de chirurg had me geen reserve elastiekjes gegeven, aaaaah!! Paniek!!! Ik haalde het gebroken elastiekje uit mijn mond en at de rest van mijn aardappeltjes op. Het kauwen ging wel makkelijker nu een van mijn elastiekjes er uit was haha. Ik heb daarna ook goed mijn tanden schoongemaakt (dat ging nu ook makkelijker omdat het elastiekje er uit was). Ik herinnerde me dat ik kleine haar elastiekjes had en wanneer ik die dubbel vouwde kon ik 'm om mijn beugel heen doen zoals een normaal elastiekje. Dat heb ik nu dus in mijn mond zitten haha. Morgen even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs de orthodontist kan gaan voor nieuwe elastiekjes. Mijn orthodontist is namelijk een 5-10 minuten fietstochtje, terwijl het ziekenhuis 20 minuten met de auto is. 

Stay tuned! 



No comments:

Post a Comment