Pages

Friday, October 11, 2019

Dag 12: Kaarten en een ijsje!!!

Vandaag toen ik wakker werd deed mijn bovenkaak incisie wond weer pijn. Dat lijkt op dit moment gewoon een trend te zijn want het gebeurd elke ochtend. Ik heb ook veel geslapen; ik denk dat mijn lichaam moe was van gister (supermarkt en zo). Nadat ik opstond had ik een leuke verrassing in mijn brievenbus liggen: 3 enveloppen! Het waren 4 kaarten: 3 van mijn vrienden, en 1 van een huisgenoot van een van mijn vrienden. Super lief! Twee van de kaarten zijn pop-ups en heb ik naast mijn bed neergezet, de andere twee kaarten heb ik op mijn prikbord gehangen. Oh en bij een van de kaarten zat ook een velletje met eenhoorn stickers: mijn favoriet! Zo lief haha♥

In de middag heb ik geprobeerd een (vegan) mini magnum ijsje te eten. Ik had gewoon zo'n trek en ik zag het in de vriezer liggen en ik kon het gewoon niet weerstaan. Het chocola brak ik af met mijn vingers en stopte ik tussen mijn tanden, vervolgens smolt het op mijn tong. Daarna probeerde ik het vanille van het ijs te eten met mijn mond. Dat was een beetje raar om te doen omdat ik mijn tong niet kon gebruiken haha. Soms duurde het ook te lang en deed mijn mond pijn van de vrieskou en moest ik even wachten met dooreten. Ik heb bijna het hele ding opgegeten, maar moest stoppen omdat ik buikpijn kreeg haha. Mijn handen waren ook erg plakkerig, maar het was het waard!

Ik praat ook bijna weer normaal wat fijn is. Ik kan de meeste klanken nu vrij goed uitspreken, het is gewoon dat mijn tanden op elkaar gesloten zitten door de elastieken dat het praten wat lastiger maakt. Ik kan mijn lippen ook wat vrijer bewegen en ik kan ook beter glimlachen. Ik zie er wel een beetje creepy uit wanneer ik glimlach maar dat hoort er denk ik bij?! Maar over het algemeen train ik de spieren in mijn gezicht goed door veel te lachen haha.

No comments:

Post a Comment