Pages

Friday, October 18, 2019

Dag 19: hondjes!!!

Vanochtend zijn mijn hondjes gearriveerd!!! Ik heb ze erg gemist dus was weer blij ze te zien. Ik wilde vandaag ook weer naar de Albert Heijn maar ik was een beetje overweldigt door de honden, dus ben niet gegaan. Ik heb wel wat kleine wandelingen gemaakt met de honden, natuurlijk wel een sjaal om mijn gezicht gedaan want ik ben nog een beetje onzeker over hoe het eruit ziet. Ik kwam een meneer tegen met zijn hond die ik wel vaker ben tegen gekomen en hij zei "Oh wow, je haar! Ik zag je om de hoek komen en het zag er heel sprookjesachtig uit". Haha, hij dacht dat ik mijn haar had geverfd voor Halloween of zo, maar neen, het is toch echt voor mijn persoonlijke entertainment haha. Wel een leuk compliment natuurlijk!

Toen ik terug kwam van een van onze wandelingen had ik de buiten door open staan om wat rommel in de container achter mijn huis te gooien en toen merkte ik dat een van mijn honden was weggelopen. Aaaaah! Ik kon dit nu echt niet hebben. In ieder geval na gezocht te hebben bleek dat hij de buurtsupermarkt was binnen gelopen (waarom weet ik ook niet, waarschijnlijk rook hij eten HAHA) en had een mevrouw die in de buurt woonde en bij de buurtsupermarkt werkte haar man gebeld en die had de hond mee naar huis genomen. Ik was gelukkig net op tijd want blijkbaar hadden ze de dierenambulance en alles al gebeld. Pffff, hij was misschien maar een kwartiertje weg?! Moet dus wel wat beter oppassen. Ik denk dat, omdat ik nog niet helemaal 100% ben, mijn reactie snelheid wat minder is en ik dingen minder snel opmerk en niet zo goed over dingen nadenk. Ik heb ook niet echt de energie om steeds rond te rennen achter mijn honden aan haha. Maar goed, dat gebeurt dus niet nog een keer :)

No comments:

Post a Comment