Pages

Saturday, October 26, 2019

Dag 27: 4 Kilometer Supermarkt

Vandaag is het zaterdag en ik dacht weer te proberen om 4 km te lopen naar de Albert Heijn. Dus dat heb ik gedaan! Ik was wel weer moe, en ik moest op de terug weg 3 keer rusten op bankjes (en dat te bedenken dat ik 5 keer per week 5 km rende 1-2 maanden geleden). Ik heb mijn diclophenac genomen samen met een ibuprofen voordat ik de deur uitging en een sjaal om mijn gezicht gewikkeld (tegen de kou maar ook omdat ik, jawel, nog steeds onzeker ben over mijn gezicht). Over het algemeen neem ik geen ibuprofen en hou ik me strikt aan mijn diclophenac recept en dat is vaak genoeg. Ik neem eigenlijk alleen een extra ibuprofen wanneer ik me wat moet inspannen zoals naar het ziekenhuis, naar de supermarkt etc.

No comments:

Post a Comment