Pages

Thursday, October 10, 2019

Dag 11: Supermarkt!

Vanochtend vroeg opgestaan om de containers aan de straat te zetten. Ik ben toen maar opgebleven. Later in de ochtend deed ik een dutje en ben daarna opgestaan. Had weer een kleine meltdown over mijn gezicht en hoe ik er uit zie. Verder heb ik vandaag een beetje schoongemaakt in huis en ik ben 's avonds naar de winkel geweest!! Heb 2 pakken chocolade soja melk gekocht en 1 rode vruchten. Toen ik thuis kwam heb ik geprobeerd wat ijs te eten. Ik heb 3 kleine lepeltjes gegeten. Ik moest het een beetje naar binnen duwen met mijn vingers, maar het was wel even lekker om een andere textuur in mijn mond te hebben! Mijn buik deed wel zeer nadat ik het had gegeten maar afijn. Het liefst wil ik iets van pap eten of spinazie, maar alleen al denkend aan het feit hoeveel energie het zou kosten om dat naar binnen te werken zorgt ervoor dat ik liever een glas chocolade soja melk drink ¯\_(ツ)_/¯  Praten gaat overigens ook veel, veel beter. Ik heb het gevoel dat ik nu wat meer verstaanbaar ben en ik de meeste woorden "normaal" kan uitspreken. Ik heb nog wel moeite ermee natuurlijk, en lange zinnen vormen is nog steeds een drama, maar het gaat al veel beter! Oh en ik weet niet of ik het gister al had gezegd maar ik drink nu ook zonder handdoek. Ik knoei (bijna) niet meer. Awesome!!

Gewicht

Mijn gewicht is opeens 51.1 kilo. Ik weet niet hoe ik gewicht ben aangekomen maar sure?! Toen ik vandaag naar de winkel ging had ik een van mijn skinny jeans' aan en de broek zat echt te losjes. Dus ik snap niet helemaal hoe gewicht werkt haha. Ik weet alleen dat de chirurg zei dat ik mijn gewicht in de gaten moest houden, dus dat doe ik ook. Ik denk dat ik me niet meer ga wegen tot maandag. Vooral nu ik het gevoel heb dat ik meer calorieën drink en zo.


No comments:

Post a Comment