Pages

Monday, October 7, 2019

Dag 8: Pijnstillers & bouillon!!!

Ik voelde me vannacht iets moeër dan normaal. Rond 4 uur viel ik keihard in slaap en ik werd rond 11.45h wakker gebeld door mijn oma. Gister had ze ook al gebeld en ik had haar verteld dat de pijnstillers die de vriend van mijn moeder had gebracht veel te groot waren en dat ik wel naar de buurtsuper ging "morgen" om zelf wat paracetamol te halen. Ze zei dat als het niet lukte dat ik haar dan even moest bellen. Maar ze belde me zelf al op en zei dat ze na het middageten even langs zou komen om paracetamol te brengen. Lief! Dus vanmiddag kwamen mijn opa en oma even op bezoek. Ze zijn 20 minuten of zo gebleven. Was wel gezellig. Praten gaat gelukkig ook al iets beter. En ik heb nu voor het eerst ongeveer 8 uur achtereen geslapen!!! Verbetering is in zicht!!!!!!!!

Ik zie er nog steeds een beetje... dom uit omdat ik mijn 
mond niet dicht kan doen. Maar zoals je ziet is de zwelling all minder en bijna geen blauwe plekken!

Gewicht

Vandaag weeg ik precies 50kg. Gelukkig val ik nu iets minder langzaam af. Als ik namelijk 1 kilo per dag zou blijven afvallen zouden ze me aan de sondevoeding moeten leggen volgende week haha. Ik denk dat ik bij mijn afspraak in het ziekenhuis volgende week 48 kilo weeg, en als het goed is mag ik dan mijn elastiekjes er dagelijks uit halen zodat ik mijn tanden kan poetsen en kan eten en zo (dit heb ik meegekregen van andere kaakoperatie blogs). Dus ik zal vanaf dan weer gewicht aankomen, yay!

Drankinname

Nu klink ik als een alcoholist haha:
  • 250 ml chocolade melk (208)
  • 2 bekertjes water (0)
  • 2 kopjes tomaten bouillon (38)
  • 1 kopje tuinkruiden bouillon (8)
  • 1 pakje vruchtenlimonade (76)
Ik heb vandaag voor het eerst bouillon gemaakt. Gewoon uit zo'n zakje met gekookt water zeg maar. Ik had het gevoel dat drinken zo goed ging dat ik het wel kon proberen en het ging inderdaad best goed! Ik gebruik wel een handdoek die ik dan over mij heen leg voor het geval ik een beetje knoei, maar het gaat best goed. Helaas vult de bouillon me wel heel erg waardoor ik niet zo veel andere dingen kan drinken. Als je een tijdje niets eet dan past je lichaam zich aan en krimpt je maag ook waardoor je veel minder kan consumeren. Ik ga morgen denk ik naar de winkel om chocolade melk te kopen want dat is nu op. Ik wil liever niet te veel door elkaar drinken want dan ben ik bang dat ik misselijk word of zo. Dus ik zal morgen wel kijken wat ik doe.

Rest van de dag

Rest van de dag heb ik niet echt veel gedaan. Ik denk dat mijn ADHD een beetje opspeelde omdat ik meer energie kreeg door de bouillon (denk ik) en heb ik veel nieuwe spelletjes geïnstalleerd en gespeeld op mijn laptop: Rollercoaster Tycoon 3, Zuma, Peggle, Rocksmith (ja ik heb met mijn gitaar op bed gezeten haha), en de Sims 4. Ik heb ook 2x 500mg paracetamol genomen in de middag wat heel erg hielp tegen de rare pijntjes en zo doe ik steeds voel.

No comments:

Post a Comment