Pages

Wednesday, October 9, 2019

Dag 10: Zzzzzzzzzzzz

Vandaag was een echte dutjes dag. Mijn oma belde me de hele ochtend lang wakker en ik nam steeds niet op omdat ik gewoon te brak was om de telefoon op te nemen. In totaal had ze 12 keer gebeld. Een beetje overkill oma? Ik wilde vandaag graag naar de winkel, maar ik was echt zo moe omdat ik geen goede nachtrust had gehad. Ik heb wel geprobeerd mijn make-up te doen omdat mijn gezicht er vandaag vrij normaal uitzag maar dat was een slecht idee haha. Ik zie er op dit moment raar uit met make-up. Ik denk dat ik moet wachten tot de zwelling nog iets minder wordt. Later in de middag heb ik een dutje gedaan (4 uur lang whoops).

Ik heb mezelf niet gewogen en ook niet echt bijgehouden wat ik heb gegeten. Vandaag was echt een rommelige dag. Wel heb ik mijn gezicht goed bekeken in de spiegel en ik ben bang dat mijn gezicht iets wordt wat ik niet wil dat het wordt, en dat ik er uiteindelijk niet blij mee ben. Ik wil niet nog een kaak operatie om alles te zetten zoals ik dat wil want dan wordt het een operatie dat puur voor de "looks" is en daar ben ik niet zo van. Ik probeer mezelf steeds te vertellen dat mijn gezicht nog steeds niet geheeld is en dat ik het tijd moet geven, maar het is echt lastig. Vooral omdat ik geen een van de voordelen van de operatie nog kan ervaren: niet de buitenkant en ook niet de "inner workings" van mijn kaken. Het is vrij frustrerend en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan.

voor de kaakoperatie dag 5 dag 10 dubbele kaakoperatie
Voor de operatie VS. dag 5 VS. dag 10: wat een verschil!!!

No comments:

Post a Comment