Pages

Friday, August 17, 2018

Dag 14 Herstel: Nog even


De rare rode vlekken rond mijn mond zijn 99% weggetrokken. Super blij mee. Vanochtend met het spoelen van mijn mond is een van mijn hechtingen er uit gegaan (rechterkant). Die kant van mijn mond voelt nu een beetje gevoelig aan. De rechterkant van mijn mond voelt nog wel meer opgezwollen dan mijn linkerkant. Lachen gaat ook elke dag beter. Wat heel erg helpt wanneer ik te "groot" gelachen heb en het een beetje pijn doet, is om een ijslolly te eten; een stukje er van af te breken en die dan in mijn mond doen onder mijn bovenlip tegen het plekje dat gevoelig is. De kou helpt heel erg met de pijn en sinds ik het doe lijkt het ook alsof ik steeds groter kan lachen. De hyrax/expander aandraaien doet nu ook meer pijn/is meer gevoelig. Ik weet niet omdat het zijn einde nadert of omdat ik mijn medicatie niet meer gebruik waardoor alles gevoeliger is. Ik neem nog wel elke dag vitamine pillen. De ruimte onder mijn neus voelt heel raar aan als ik het aanraak; het voelt net zoals wanneer je arm in slaap valt of zo. Een hele rare prikkelende sensatie.

No comments:

Post a Comment