Pages

Thursday, August 9, 2018

Dag 7 Herstel: Klaar met medicatie


Ik ben nu klaar met het innemen van mijn medicatie. Ik heb vandaag nog wel pijnstillers genomen. Omdat ik me verveelde was ik aan het rondkijken op internet voor wat nieuwe dingen voor mijn nieuwe appartement. Ik had wat leuke en nuttige dingen gevonden op de Xenos en Blokker website, dus die heb ik besteld. De zwelling lijkt weg te zijn aan de linkerkant van mijn gezicht. Mijn rechterkant voelt nog wel een beetje gezwollen aan. Heb daar ook nog blauwe plekken (onderhuidse bloedingen). Zelf de beugel aandraaien is wel wat gekloot; Liggen op mijn bed met wat kussens achter mijn hoofd, zaklamp van mobiel aan, spiegel tussen mijn benen, en dan het gaatje vinden. Ik krijg er vast nog wel handigheid in, maar nu is het gewoon even priemelen. 

No comments:

Post a Comment