Pages

Tuesday, August 14, 2018

Dag 12 Herstel: Dag hondjes!


Het is nu 4 dagen later, want ik had niet echt tijd om te schrijven want dit weekend zijn mijn honden bij mij geweest! Mijn twee hondjes wonen namelijk nog steeds bij mijn moeder. Helaas heb ik geen goed contact met haar, en wil ze niet dat de honden bij mij wonen. Vrijdag heb ik contact opgenomen met haar vriend om te vragen of de honden bij mij mochten logeren dit weekend, en dit mocht! Ze zijn tot deze ochtend gebleven. Het was wel fijn om ze bij me te hebben. Ze zorgde er ook voor dat ik elke dag een paar keer naar buiten ging om te wandelen. Ik heb bijna twee weken in bed gelegen, niet echt buiten geweest, dus deze verandering was wel nodig. Ik moet me zeker gaan focussen op gezond eten en het verbeteren van mijn uithoudingsvermogen. Ik ben namelijk veel gewicht verloren na mijn operatie en ook mijn spiermassa is triest. Ik ben veel sneller uitgeput merkte ik toen ik met de honden aan het wandelen was. Ik weet niet precies hoeveel gewicht ik ben verloren want ik heb geen weegschaal; ik weet alleen dat mijn broeken van mijn heupen afvallen en dat dit heel irritant is haha. Hopelijk kunnen mijn heupen en mijn kont binnenkort mijn broeken weer opvullen!

No comments:

Post a Comment