Pages

Thursday, August 16, 2018

Dag 13 Herstel: Orthodontist controle


De rare rode vlekken rond mijn mond zijn bijna helemaal weggetrokken. Mijn gezicht is nog wel wat opgeblazen. Vandaag voor controle bij de orthodontist geweest. Hij was heel voorzichtig toen hij mijn mond aan het checken was. Veel beter dan de kaak chirurg. Ik heb in totaal mijn expander beugel 12 keer aangedraaid. Hij wilde dat het een totaal van 20 zou worden, dus nog 8 keer. Ik heb een nieuwe afspraak staan voor volgende week voor de laatste controle voor de hyrax beugel. Daarna gaan we hopelijk een afspraak plannen voor mijn blokjes beugel. Ik moet wel een afspraak maken bij de tandarts, omdat er een bruin vlekje tussen mijn voortanden zit. Dit komt waarschijnlijk omdat ik moeite heb om mijn voortanden goed te poetsen, omdat ze zo gevoelig zijn. De orthodontist wilde graag dat ik dit bij de tandarts liet nakijken.

No comments:

Post a Comment