Pages

Thursday, August 9, 2018

Dag 6 Herstel: Controle en hechting gesprongen


Controle bij de kaakchirurg. Wat een tijdverspilling. Ik kwam daar, hij vroeg of ik wist hoe ik mijn beugel moest aandraaien. Ik zei "Ja" maar hij liet alsnog zien hoe het moest. En dat was het. Ik moest zelf vragen "Ziet het er goed uit? Maak ik mijn tanden goed schoon? Is het goed aan het helen?". Hij keek ook niet eens in mijn mond. De enige keer dat hij dat deed was toen hij voordeed hoe ik mijn hyrax expander beugel moest aandraaien. Vond dit wel wat onprofessioneel. Hij drukte op een gegeven moment ook op mijn gezicht bij mijn bovenlip waar mijn hechtingen zaten. Ik zei "Auw" want het deed pijn. Snap niet waarom hij zo zorgeloos en lomp met mij omging. 

's Avonds maakte een vriend mij heel hard aan het lachen en toen is een van mijn hechtingen gesprongen aan de rechter kant. Heb er verder niet aangevoeld of zo en er was geen bloeding dus ik denk dat het wel oké is.

No comments:

Post a Comment