Pages

Wednesday, August 8, 2018

Dag 5 Herstel: Frietjes eten!


Omdat ik op woensdag voor controle terug moest komen bij de chirurg, en ik wist dat ik moest beginnen met het aandraaien van mijn beugel, heb ik besloten om op woensdag frietjes te eten. Ik was namelijk bang dat ik zo'n last zou hebben van het aandraaien, dat ik niet meer zou kunnen eten. Ik wilde er nog van kunnen genieten (zo ver als dat kon). En omdat ik mijn koekje gister had gegeten, had ik ook wel het gevoel dat ik de frietjes kon eten. Ik heb toen 's avonds een frietje gehaald. Ik moest wel een beetje voorzichtig kauwen en ik kauwde eigenlijk vooral met de achterzijde van mijn tandvlees waar vroeger mijn verstandskiezen zaten. Dit ging vrij goed. Zelfs de wat hardere frietjes kon ik eten. Dit deed ik natuurlijk wel voorzichtig. Ik zat al vrij snel vol. Dit kwam denk ik omdat ik eigenlijk alleen maar een vloeibaar dieet had gevolgd de afgelopen dagen. De mega zwelling in mijn gezicht was bijna zo goed als weg.

No comments:

Post a Comment